Vrácení a reklamace
Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Pokud vám zboží nesedí nebo se vyskytl problém, žádný strach – vše spolu vyřešíme rychle a jednoduše.
Chci zboží vrátit
Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od doručení.
Jak na to?
- Vyplňte krátký Formulář pro vrácení zboží.
- Zboží pečlivě zabalte – ideálně do původního obalu.
- Přiložte vyplněný formulář, kopii dokladu o nákupu a odešlete balíček na adresu:
Tovární 1333/9
769 01 Holešov
Podmínky vrácení
- Zboží musí být nenošené, nepoškozené a v původním obalu.
- Z hygienických důvodů zkoušené punčochové zboží ze zákona nelze vyměnit či vrátit.
- Náklady na zpáteční dopravu hradí zákazník.
Kdy dostanu peníze zpět?
Peněžní částku vám vrátíme na účet do 24 hodin, nebo následující pracovní den od doručení a zkontrolování vráceného zboží.
Chci reklamovat zboží
Objevila se na zboží vada? To nás mrzí! Vše vyřešíme co nejdříve.
Postup reklamace
- Vyplňte náš Reklamační formulář.
- Zboží zabalte, přiložte kopii dokladu o nákupu a vyplněný reklamační formulář.
- Zboží nám zašlete na adresu:
Tovární 1333/9
769 01 Holešov
Co je dobré vědět
Na zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců.
Reklamace vyřizujeme nejpozději do 30 dnů.
V případě oprávněné reklamace nabídneme výměnu nebo vrácení peněz.
Nejčastější otázky
Přímá výměna možná není. Zboží prosím vraťte a vytvořte novou objednávku.
Punčochové zboží musí být nenošené a hygienicky nezávadné. Pokud bylo otevřeno nebo zkoušeno na tělo, nelze ho z hygienických důvodů vrátit.
Po doručení balíčku vás informujeme e-mailem.

Máte dotazy? Jsme tu pro Vás
+420 603 204 813 info@novodonia.cz(K dispozici po telefonu Po-Pá 8-17 hod, na emailu odpovíme do 24 hodin)
Výhradní distributor prémiových italských značek punčochového zboží
Tradice od roku 1998
Na trhu více než 25 let. Zkušený partner s prověřenou historií.